Pytania i odpowiedzi

Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, możesz się z nami skontaktować tutaj.

ZAMAWIANIE I PŁACENIE

  • adidas Locker Room to nowa platforma prezentująca stroje drużynowe, na której możesz zapoznać się ze wszystkimi piłkarskimi propozycjami dla zespołów i złożyć zamówienie online u wybranego sprzedawcy adidas.

  • Sprzedawca adidas to autoryzowany sklep, który sprzedaje oryginalne produkty adidas i w którym można złożyć i zrealizować zamówienia.

  • Kiedy wybierzesz produkty i zakończysz zakupy, kliknij ikonę koszyka w prawym górnym rogu. Jeśli niektóre produkty zostały przez Ciebie spersonalizowane i chcesz dodać podstawowe informacje o zawodnikach (nazwiska i/lub numery), dodaj je wraz z informacjami o liczbie sztuk i rozmiarach na stronie koszyka przed sfinalizowaniem transakcji.

    Następnie kliknij 'Kontynuuj' i zaloguj się na swoje konto adidas Locker Room. Teraz możesz przejrzeć swoje zamówienie i złożyć je u wybranego przez siebie sprzedawcy, by otrzymać wycenę. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby omówić informacje zawarte w zamówieniu, sposób dostawy i metodę płatności oraz wszystkie dodatkowe kwestie związane z zamówieniem. Twoje zamówienie będzie ostatecznie potwierdzone, dopiero gdy zaakceptujesz wycenę przygotowaną przez sprzedawcę.

    Możesz również zachować wybrane produkty w swoim Lockerze, zanim prześlesz zamówienie do sprzedawcy. Locker umożliwia Ci dzielenie się z zespołem sugestiami dotyczącymi produktów oraz głosowanie na poszczególne elementy stroju przed złożeniem zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji, wejdź w zakładkę Często zadawane pytania, która znajduje się poniżej.

  • Przesłanie przez adidas Locker Room prośby o wycenę do sprzedawcy nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby przedstawić wycenę uwzględniającą koszty personalizacji i dostawy oraz zniżkę. Przed sfinalizowaniem zamówienia możesz omówić wycenę ze sprzedawcą.

  • Ostateczny koszt zamówienia zależy od Twoich ustaleń ze sprzedawcą. Wszystkie ceny widoczne na stronie adidas Locker Room to sugerowane ceny detaliczne. Sprzedawcy mogą zaoferować Ci zniżkę. Mogą też doliczyć koszty dostawy i personalizacji.

    Przesyłając do sprzedawcy zamówienie przez adidas Locker Room, w rzeczywistości prosisz o wycenę tego zamówienia u wybranego sprzedawcy. Przed finalizacją zamówienia sprzedawca skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo i zaproponuje wycenę.

  • Propozycja to katalog spersonalizowanych produktów przygotowany przez sprzedawcę dla Twojego zespołu.

    Możesz wybrać z propozycji produkty, które chcesz zamówić dla swojego zespołu, a potem określić ich liczbę i rozmiar. Po wybraniu odpowiednich produktów i wprowadzeniu potrzebnych informacji możesz odesłać zamówienie do sprzedawcy z prośbą o ostateczną wycenę.

  • Akceptowane metody płatności mogą się różnić w zależności od sprzedawcy. Potwierdź cenę i metodę płatności u wybranego sprzedawcy przed finalizacją zamówienia.

  • W tej chwili adidas Locker Room nie oferuje możliwości zamówienia próbek. Wybrani sprzedawcy mogą oferować taką usługę. Jeśli chcesz zamówić próbki, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą.

  • Na stronie adidas Locker Room nie obowiązuje minimalna liczba zamawianych produktów, ale niektórzy sprzedawcy mogą mieć wymagania co do minimalnego zamówienia. Skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie minimalnej liczby zamawianych produktów.

DOSTAWA I ZWROTY

  • Czas realizacji zamówienia dla Twojego zespołu zależy od wybranego sprzedawcy. Aby otrzymać dokładniejsze informacje o czasie realizacji, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą.

  • Jeśli wybierzesz sprzedawcę online produkty zostaną wysłane na podany przez Ciebie adres. Jeśli złożysz zamówienie u sprzedawcy stacjonarnego, prawdopodobnie będziesz mieć możliwość odebrania produktów w sklepie. Wielu sprzedawców stacjonarnych oferuje też dostawę na podany adres. W sprawie opcji dostawy skontaktuj się z wybranym sprzedawcą.

  • Koszt dostawy określa sprzedawca. Wielu sprzedawców nie pobiera opłat za dostawę. Aby dowiedzieć się więcej o koszcie dostawy, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą.

  • Zwrotami i wymianą zajmują się sprzedawcy. Aby dowiedzieć się więcej o zasadach zwrotów, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą.

PERSONALIZACJA I DETALE

  • Tak, możesz personalizować większość produktów adidas, dodając nazwiska, numery i inicjały zawodników, a także nazwę zespołu, jego logotyp i logotyp sponsora.

    Aby przejść do narzędzia personalizacji, poszukaj ikony 'Personalizuj', która na całej stronie jest oznaczona symbolem ołówka.

  • Tak, w opcjach personalizacji obowiązują następujące limity stosowane w całej branży:

    •         15 znaków na nazwisko zawodnika

    •         18 znaków na nazwę zespołu

    •         2 znaki na numer zawodnika

    •         3 znaki na inicjały zawodnika

    Jeśli nazwiska lub numery, których chcesz użyć, przekraczają limit znaków, omów to ze sprzedawcą wybranym na stronie finalizacji zamówienia.

  • Obsługiwane formaty to: .jpg, .jpeg, .png, .pdf, .gif, .psd, .ai, .svg and .eps. Maksymalny rozmiar pliku to 9 MB.

  • Spersonalizowane detale są nanoszone na produkty przez sprzedawcę, którego wybierzesz na etapie finalizacji zamówienia, a nie bezpośrednio przez firmę adidas. Możesz mieć wybór metody nanoszenia detali (np. termotransfer lub haft), ale zależy to od wybranych produktów i możliwości technologicznych sprzedawcy.

     


  • Koszty i zniżki musisz ustalić ze sprzedawcą. Wielu sprzedawców nie pobiera jednak opłat za dodatkowe detale.

PRODUKTY

  • Informacje o cyklu życia każdego produktu i terminie, do którego można zamawiać produkt, znajdziesz na stronie ze szczegółowymi informacjami o produkcie w katalogu.

  • Więcej informacji o rozmiarach produktów znajdziesz w tabelach rozmiarów: https://www.adidas.pl/help/size_charts

  • W procesie produkcji używamy różnorodnych materiałów i, jeśli tylko to możliwe, wykorzystujemy surowce przyjazne dla środowiska oraz pochodzące z recyklingu. Dobór wykorzystywanych materiałów jest podyktowany ambicjami, aby być firmą jeszcze bardziej przyjazną dla środowiska.

    Dowiedz się więcej o wykorzystywanych przez nas surowcach z zakładki o materiałach na naszej stronie firmowej: http://www.adidas-group.com/en/sustainability/products/materials/

    Szczegółowy opis materiałów wykorzystanych w konkretnych produktach znajdziesz na metce lub online, na stronie z informacjami o produkcie.

LOCKERY

  • Locker daje Ci możliwość zapisania ulubionych zestawów w jednym miejscu i udostępnienia ich członkom zespołu, by mogli na nie głosować. Wybranie zestawu dla Twojego zespołu na następny sezon nigdy nie było łatwiejsze.

  • Aby utworzyć Locker, kliknij ikonę 'Lockera' widoczną w pasku nawigacyjnym u góry. Możesz spersonalizować Locker, dodając logotyp, opis i nazwę zespołu. Teraz zaczyna się zabawa: Kiedy klikniesz 'Zbuduj swój zestaw', zadamy Ci kilka pytań. Na podstawie odpowiedzi zaprezentujemy Ci 5 rekomendacji dopasowanych do Twojego zespołu. Po wybraniu jednej z opcji możesz zmienić styl i kolor zestawu, klikając symbol +. Masz też możliwość personalizacji zestawu poprzez dodanie nazwiska zawodnika, numeru, logotypu zespołu i sponsora, jeśli oczywiście jest taka potrzeba. Kiedy zestaw będzie gotowy, dodaj go do Lockera. Teraz możesz dodać do Lockera kolejne zestawy, a następnie udostępnić członkom zespołu wybrane modele.

  • Aby udostępnić Locker zespołowi, kliknij przycisk 'Udostępnij locker' w prawym górnym rogu ekranu i prześlij wygenerowany adres URL członkom swojego zespołu.

KONTO

  • To bardzo proste. Najpierw kliknij 'Zaloguj się' w prawym górnym rogu strony. Podaj adres e-mail, a następnie kliknij 'Zaloguj się lub zarejestruj'. Wpisz swoje dane i kliknij 'Zarejestruj się'. Gratulujemy! Masz już konto. Dostaniesz od nas wkrótce e-mail z potwierdzeniem.

     

    Jeśli masz już utworzone konto w sklepie internetowym adidas, możesz zalogować się w adidas Locker Room, korzystając z tego samego adresu e-mail i hasła.

  • Aby zresetować hasło, wpisz swój adres e-mail na stronie logowania i kliknij 'Zaloguj się lub zarejestruj'. Kliknij 'Nie pamiętam hasła', wpisz adres e-mail powiązany z Twoim kontem i kliknij 'Prześlij'.

    Otrzymasz e-mail z dalszymi instrukcjami, jak utworzyć nowe hasło.

  • Aby zaktualizować ustawienia, zaloguj się na konto i przejdź na stronę 'Moje konto'. W sekcji 'Informacje ogólne' możesz zmienić swoje imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu. Możesz też utworzyć nowe hasło w sekcji 'Zmień hasło'.

  • Dążymy do zapewnienia bezpieczeństwa i prywatności Twoich danych. Więcej o polityce prywatności w adidas dowiesz się w zakładce poświęconej Polityce prywatności: https://www.adidas.pl/privacy-center